Dotyczy produktów:
Symfonia Handel 2023
Problem:
- Przy eksporcie raportu kasowego z zaznaczoną opcją Eksportuj jako raport zbiorczy, sekcje Kontrahent/Pracownik nie zawsze uzupełniają się danymi Kontrahenta/Pracownika - czasami tych danych brakuje,
- Uprawnienia do zakładania rodzajów w kartotece towaru,
- Błędne dane na zestawieniu dla wszystkich magazynów,
- Zestawienie obrotów magazynowych towaru,
- Kopiowanie towaru,
- Nie uzupełnia się adres kontrahenta po pobraniu danych z GUS,
- Błąd bazy danych- jeśli próbujemy wystawić fakturę do pierwszego paragonu z Raportu okresowego,
- Niepoprawny import przez integrację dokumentu eksportowego z usługą,
- Błędna rezerwacja przy wystawianiu faktury do wydanego towaru,
- Błędna seria na fakturze wystawianej w najnowszej formatce dokumentu sprzedaży,
- Wydruk Oferty - brak stawki Vat na pozycji wydruku,
- Wydruk oferty - potrzeba rozbudowy o nowe pola,
- Program nieprawidłowo pokazuje dokumenty nie wydane,
- Nie działa zmiana cen na podstawie powiązań,
- Fiskalizacja - program nie rejestruje informacji zwrotnej,
- Błędny stan należności i zobowiązań w klasycznej formatce kontrahenta w zakładce Inne,
- Nie przenosi się opis dokumentu z korekty do dokumentu WZK,
- Brak danych w zestawieniu,
- Wydrukowanie korekty: obiekt OLE nie został zainicjowany linia 1532,
- Kontrakt zakupu nie ma powiązania z korektą,
- Problem z polem CŁO na DIM,
- Problem z zestawieniami magazynowymi po aktualizacji,
- Mylnie prezentowane dane na zestawieniu stanów magazynowych towarów,
- Jak robimy stan magazynowy to dublują się pozycję, które są w różnych magazynach,
- Zmiana magazynu na zestawieniu wybranych towarów,
- Zestawienie stanów magazynowych - podsumowanie "co magazyn",
- Problem z zestawieniami magazynowymi po aktualizacji,
- Brak danych w zestawieniu (błędny magazyn),
- Przepisywanie pól własnych na dostawę MM+ przy parametrze: Tworzenie nowej dostawy ustawionym na NIE,
- Zestawienie stany magazynowe z formatki towaru - nie działa drop,
- Puste zestawienie Obroty magazynowe towaru- jeśli jest podsumowanie co,
- Aktualizacja ceny bazowej po wprowadzeniu zakupu,
- W klasycznych kartotekach nie działa uprawnienie do grup kontrahentów - widzę wszystkie dokumenty w klasycznej kartotece oraz na zestawieniach,
- Faktura końcowa po migracji,
- Brak reakcji na przeliczenie świeżo dodanego upustu indywidualnego,
- Brak numeru FK ID dla nowo utworzonego kontrahenta, który jest na zamówieniu zaczytanym przez Integrator,
- Program różnie zaokrągla cenę na DIM,
- Brak danych pracownika na wydruku dokumentu KW w polu "Kwotę powyższą otrzymałem",
- Raport łączenia dokumentów,
- Kopiowanie pól własnych w sprzedaży.
- Edycja MM- przez BFunkcje
- Nie rozpoznane konto rozrachunkowe przy eksporcie do FK
Rozwiązanie:
W celu zainstalowania poprawki należy:
- Wykonać kopię bezpieczeństwa
- Wypakować pobrany TempFix
- Uruchomić plik Install.bat z prawami administratora
- Uruchomić plik Copy.bat z prawami administratora
- Wykonać skrypty SQL (*.sql) z katalogu Dodatki\StoredPrecedures, które należy uruchomić w SSMS (SQL Server Management Studio) we właściwej bazie.
- Uaktualnić raporty z katalogu Dodatki\Reports. Aby zaktualizować raporty proszę zapisać je w dowolnym katalogu na dysku ( nie na pulpicie), przykładowa ścieżka "C:\Raporty". Następnie proszę uruchomić program logując się jako Admin. W menu Kartoteki -> Raporty ->System proszę wykonać Raport "Aktualizacja Raportów Systemowych" wskazując pełną ścieżkę do nowych lub zaktualizowanych raportów.
Pamiętaj! 1. Przed wgraniem poprawki wykonaj kopię bezpieczeństwa. 2. Plik Install.bat i Copy.bat należy uruchomić na każdym stanowisku. 3. Skrypty należy uruchomić w SQL Server Management Studio na bazie na jednym stanowisku np. na serwerze. ( Instrukcja wykonania skryptu SQL na bazie danych ) 4. Raporty należy wgrać na jednym stanowisku np. na serwerze. |
Uwaga! Poprawka jest rozwiązaniem tymczasowym i może mieć wpływ na działanie programów współpracujących np. Mobilny Magazyn, Mobilny Handel. Przed jej zastosowaniem należy upewnić się, że rozwiązania te będą działać po jej zastosowaniu (notatka w dzienniku zmian). |
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
_______________________________________________________________________________________________________