Dotyczy produktów: R2Płatnik Standard, R2Płatnik PRO, R2Płatnik SBO
Instrukcja zawiera proces zarejestrowania nowych licencji SLS produktu w Symfonia R2Płatnik wersji
Ekonomicznej/Uniwersalnej/Profesjonalnej/SBO z poziomu programu R2płatnik
STD/PRO/SBO.
Posiadacze modułów WWW albo/oraz RCP powinno przestrzegać instrukcji w podanym linku:
Jak przejść w dotychczasowym programie przez proces rejestracji nowo otrzymanej
licencji produktu Symfonia R2Płatnik w subskrypcji?
1. Jeśli abonament jest nadal ważny to należy zaktualizować program do najnowszej wersji (co najmniej do wersji 10.00.86), jeśli nie należy przejść do pkt 2
W przypadku instalacji wielostanowiskowej ( serwer + wiele stacji roboczych) należy aktualizację oraz rejestrację przeprowadzić wyłącznie na serwerze!
W tym celu należy wybrać Zbiory->Narzędzia->Aktualizacja programu. Następnie po zaktualizowaniu uruchomić program klikając na skrócie do programu prawym klawiszem myszy i wybrać Uruchom jako administrator. Po zalogowaniu do programu wybieramy Pomoc->Rejestracja programu
W celu rejestracji programu Symfonia R2Płatnik należy przygotować:
• NIP firmy
• Numer klienta
• Numer licencji
Informacje te są dostępne na Symfonia eBOK.
Uzupełniamy formularz przygotowanymi danymi.
Po podaniu nr seryjnego pojawi się okno:
Po uzupełnieniu danych i kliknięciu przycisku "Rejestracja" program zwróci informację o pomyślnie
przeprowadzonym procesie.
Na samym końcu proszę odczekać kilka minut a następnie zrestartować program.
2. Jeśli abonament nie jest ważny i nie ma możliwości zaktualizowania programu (wersja w programie poniżej 10.00.86)
Należy w obecnym programie zrobić archiwum poprzez Zbiory->Archiwizacja
Następnie instalujemy nowy program, instrukcja tu.
Po zainstalowaniu wersji demo aktualizujemy ją poprzez Zbiory->Narzędzia->Aktualizacja programu. A po ponownym uruchomieniu wczytujemy wcześniej wykonane archiwum z poprzedniego programu
Po tych operacjach postępujemy zgodnie z pkt.1.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________