Wprowadzając rachunek dla pracownika lub w Firmy - Dane do przelewów może się zdarzyć, że po wprowadzeniu numeru nie podstawia się nazwa banku. Wynika to z tego, że w bibliotece banków brakuje wprowadzonego konkretnego z określonym numerem.
Biblioteka w menu Okna - Biblioteki - Banki jest wstępnie wypełniona przez producenta programu. Jeśli w bibliotece brakuje jakiegoś banku, można dopisać go samodzielnie.
Wprowadzając nowy bank na listę uzupełniamy:
•Nazwa banku - nazwą tą posługujemy się w programie
•Nr banku - jest to osiem kolejnych cyfr z numeru rachunku bankowego, zaczynając od trzeciej
Listę banków możemy także automatycznie zaktualizować z Internetu. Służy do tego przycisk , gdzie wybieramy funkcję Pobierz, a następnie Aktualizuj.
W przypadku problemów z połączeniem należy zwrócić uwagę na ustawienia środowiska programu (zakładka Internet, parametry HTTP) oraz na ustawienia zapór internetowych (firewall).
____________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
_____________________________________________________