W trakcie uzupełniania Urzędu Skarbowego pracownika lub firmy, jego nazwa może się nie podstawiać automatycznie. Wynika to z tego, że w bibliotece brakuje wybranego Urzędu Skarbowego.
W pierwszej kolejności zalecana jest aktualizacja Urzędów Skarbowych z Internetu. Służy do tego przycisk , gdzie wybieramy funkcję Pobierz, a następnie Aktualizuj.
W przypadku problemów z połączeniem należy zwrócić uwagę na ustawienia środowiska programu (zakładka Internet, parametry HTTP) oraz na ustawienia zapór internetowych (firewall).
Jeżeli pomimo aktualizacji, konkretny urząd nie pojawił się w bibliotece, możemy go dodać ręcznie:
Nowy Urząd Skarbowy wprowadzamy klawiszem Ins i uzupełniamy:
•Nazwa - nazwa identyfikująca urząd
•Kod - kod urzędu skarbowego wg specyfikacji XSD witryny e-Deklaracje
•Pełna nazwa - pełna nazwa i adres urzędu
Dodatkowo uzupełniamy zakładkę Telefony i Rachunki bankowe.
Należy pamiętać, aby każdy urząd wprowadzony do biblioteki posiadał swój własny Kod, który będzie służył do identyfikacji przy wysyłce e-Deklaracji. |
____________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
_____________________________________________________