Przed aktualizacją programu należy sprawdzić czy mamy aktualną licencję, jej brak uniemożliwi pobranie najnowszej wersji oprogramowania. Program powinien być aktualizowany przez wbudowanego użytkownika ADMIN. Osoba wykonująca aktualizację programu powinna być zalogowana w systemie operacyjnym z uprawnieniami administratora. W czasie aktualizacji programu przez użytkownika ADMIN żaden inny użytkownik programu nie powinien być zalogowany do bazy danych (programu). |
Opis najważniejszych zmian w wersji 10.00.90a
W nawiasach [] podano numery wersji diagnostycznych, w których wcześniej opublikowaliśmy opisaną zmianę. ** oznacza funkcjonalność dostępną w Symfonia R2Płatnik Ekonomiczny, Uniwersalny, Profesjonalny, SBO (wersje subskrypcyjne) |
- Dodanie informacji do umowy o pracę dotyczącej instytucji zabezpieczenia społecznego, którą należy przekazać pracownikowi w ciągu 30 dni.
Trwają prace nad uwzględnieniem treści niniejszej informacji w informacji podstawowej do umowy o pracę. - Łączenie nowych nieobecności z historii zatrudnienia (praca zdalna, siła wyższa, urlop opiekuńczy) na świadectwie pracy (dotyczy przejęcia pracowników z art.23'KP)
- Zaktualizowano wzór skierowania na badania lekarskie (podstawy prawne)
- Usunięte ograniczenie ilości stron (16) dla wydruku dokumentów
- Poprawki
- poprawka w kalkulatorze płacowym - ograniczenie skł.zdr. do wysokości podatku 2021, obliczanie skł.zdr. przy składce PPK zakładu
- w karcie zasiłkowej, w zakładce Informacje poprawiono prezentowanie kontrolek w zależności od wybranego rodzaju nieobecności, będą dostępne:
"Data wniosku" - rodzaje macierzyński (80%, 81,5%, dodatkowy, dodatkowy 80%) , rodzicielski (60%, 70%, 80%, 81,5%, 100%) i ojcowski
"Dotyczy członka rodziny" - rodzicielski (60%, 70%, 80%, 81,5%, 100%) i ojcowski - poprawiono filtrowanie we właścicielach firmy na zakładce ZUS -> Ubezpieczenia
- poprawiono działanie funkcji calc() dla 3 oraz 5 parametrów
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________