Aby uniknąć opóźnień w analizach lub potrzeby ponownego wysłania bazy, warto zwrócić uwagę na poniższe kwestie:
- Przed wysyłką bazy, program powinien być zaktualizowany do najnowszej wersji;
- Jakie informacje są istotne przy analizie problemu
- Gdy wysyłane dane są anonimizowane, a problem dotyczy pracownika - wymagane jest podanie unikalnego numeru "Ide" tego pracownika w wiadomości do konsultanta.
Aktualizacja programu przed wysyłką
W sytuacji, gdy mamy starszą wersję programu, warto ją zaktualizować do najnowszej wersji. Instrukcję do aktualizacji programu znajdą państwo tutaj:
Po aktualizacji - warto też sprawdzić czy problem nadal występuje. Wiele z problemów występujących w programie jest na bieżąco naprawianych w aktualizacjach.
Unikalny identyfikator 'Ide' pracownika
W momencie, gdy problem dotyczy jednego pracownika lub pewnej grupy pracowników - po wysłaniu danych anonimowych do serwisu, nie będzie możliwości identyfikowania tych pracowników po imieniu i nazwisku. W celu identyfikacji pracowników musimy użyć ich unikalnego numeru identyfikacyjnego.
Po wysłaniu bazy, Ide pracownika (lub/i) numer listy płac wysyłamy w wiadomości w sprawie serwisowej na Centrum Pomocy. Informacje na temat poruszania się po naszym Centrum pomocy znajdą Państwo tutaj:
- System rejestracji zgłoszeń on-line. Centrum pomocy
- Jak znaleźć potrzebne informacje w Centrum pomocy Symfonii?
Alternatywny sposób wysyłki bazy danych
Bazę danych można też wysłać w inny sposób. Na początku w programie uruchamiamy tryb diagnostyczny (Ustawienia -> Środowisko -> Zaawansowane -> |x| Tryb diagnostyczny).
W trybie diagnostycznym wchodzimy w (Zbiory -> Archiwizacja).
W oknie zaznaczamy Dane ogólne oraz dane firmy, na której występuje błąd. Jeżeli błędy dotyczą wszystkich firm, zaznaczamy je wszystkie. Następnie zaznaczamy "Usuń z archiwum informacje o danych osobowych".
Po utworzeniu takiego archiwum, otwieramy w przeglądarce internetowej otrzymany od konsultanta link.
_________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________