Ważne! |
Dodatkowa funkcjonalność Badania lekarskie wraz z przypomnieniami pozwala na dodanie elementów do tego raportu. |
I. Jak utworzyć raport?
Krok 1: Wybierz z menu Funkcje → Kartoteki → Zestawy elementów.
Obejrzyj film instruktażowy:
Krok 2: Rozwiń Pracownik – definicje → Dane pracownika. Dodaj nowy katalog z nazwą raportu. Wybierz Utwórz.
Obejrzyj film instruktażowy:
II. Jak dodać elementy do raportu?
Krok 1: Wybierz utworzony katalog i wybierz Dodaj.
Krok 2: Wybierz Kategorie → Elementy kadrowe zgrupowane → Badania lekarskie i dodaj element data następnego badania. Zamknij.
Obejrzyj film instruktażowy:
III. Jak wykonać raport dla wszystkich pracowników?
Krok 1: Przejdź do Okna Pracownicy. Aby wykonać raport dla wszystkich pracowników, zaznacz Katalog pracowników i wybierz status Aktualni pracownicy.
Krok 2: Wybierz ikonę drukarki i z listy raport Dane kadrowe pracowników. W sekcji Wykonaj raport dla: zaznacz grupy.
Krok 3: Wybierz utworzony Zestaw.
Obejrzyj film instruktażowy:
Ważne! |
Jeśli chcesz wykonać raport dla konkretnego katalogu pracowników, zaznacz ten katalog i po wybraniu raportu, w sekcji Wykonaj raport dla: zaznacz grupy. |
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji