Problem:
Na liście płac w oknie Lista płac brakuje pracownika z rozliczoną umową cywilnoprawną.
Przyczyna:
W sytuacji, gdy lista płac zostanie utworzona, a dopiero później pracownik ma wstawione rozliczenie umowy cywilnoprawnej, to ten pracownik nie zostanie uwzględniony w liście płac, aż do momentu ponownego wyszukania pracowników z systemami wynagrodzeń.
Rozwiązanie:
Aby brakujący pracownik został uwzględniony w liście płac, wybierz polecenie
Lista płac/ Automatyczne wyszukanie wynagrodzeń dla "okresów listy"/ Dla wszystkich pracowników.
Po tej operacji wszyscy Pracownicy z rozliczonymi umowami cywilnoprawnymi będą uwzględnieni na liście płac.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności