Dotyczy produktów:
Symfonia Handel 2023.2a
Problemy:
-
Brak kursów walut na wydruku faktury VAT w walucie.
-
Zestawienie sprzedaży za okres pomija kontrakty.
-
Nie można otworzyć dokumentu sprzedaży z listy z kartoteki Sprzedaż/zestawieni, jeżeli dokument sprzedaży jest wystawiony do więcej niż jednego zamówienia obcego.
-
Rabat kontrahenta w cenniku samodzielnym.
-
Błędna fiskalizacja FVS rozliczonej zaliczką.
-
Brak rejestru VAT na dokumentach z metodą kasową.
-
Nie można wystawić nowej zaliczki - błąd triggera AmBasic wywołanego z nowych formatek.
-
Błąd rezerwacji w nowych formatkach.
-
Eksport danych do FK poprzez pliki - zły wpis o stawce vat ZW.
-
Handel nie eksportuje do pliku informacji o GTU.
Rozwiązanie:
W celu zainstalowania poprawki należy:
- Wykonać kopię bezpieczeństwa
- Wypakować pobrany TempFix
- Uruchomić plik Install.bat z prawami administratora
- Uruchomić plik Copy.bat z prawami administratora
- Wykonać skrypty SQL (*.sql) z katalogu Dodatki\StoredPrecedures, które należy uruchomić w SSMS (SQL Server Management Studio) we właściwej bazie.
- Uaktualnić raporty z katalogu Dodatki\Reports. Aby zaktualizować raporty proszę zapisać je w dowolnym katalogu na dysku ( nie na pulpicie), przykładowa ścieżka "C:\Raporty". Następnie proszę uruchomić program logując się jako Admin. W menu Kartoteki -> Raporty ->System proszę wykonać Raport "Aktualizacja Raportów Systemowych" wskazując pełną ścieżkę do nowych lub zaktualizowanych raportów.
|
Pamiętaj! 1. Przed wgraniem poprawki wykonaj kopię bezpieczeństwa. 2. Plik Install.bat i Copy.bat należy uruchomić na każdym stanowisku. 3. Skrypty należy uruchomić w SQL Server Management Studio na bazie na jednym stanowisku np. na serwerze. ( Instrukcja wykonania skryptu SQL na bazie danych ) 4. Raporty należy wgrać na jednym stanowisku np. na serwerze. |
Uwaga! Poprawka jest rozwiązaniem tymczasowym i może mieć wpływ na działanie programów współpracujących np. Mobilny Magazyn, Mobilny Handel. Przed jej zastosowaniem należy upewnić się, że rozwiązania te będą działać po jej zastosowaniu (notatka w dzienniku zmian). |
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________