Dotyczy produktów:
Symfonia ERP Handel 2023.2a
Problemy:
-
Brak kursów walut na wydruku faktury VAT w walucie.
-
Zestawienie sprzedaży za okres pomija kontrakty.
-
Nie można otworzyć dokumentu sprzedaży z listy z kartoteki Sprzedaż/zestawieni, jeżeli dokument sprzedaży jest wystawiony do więcej niż jednego zamówienia obcego.
-
Rabat kontrahenta w cenniku samodzielnym.
-
Błędna fiskalizacja FVS rozliczonej zaliczką.
-
Brak rejestru VAT na dokumentach z metodą kasową.
-
Nie można wystawić nowej zaliczki - błąd triggera AmBasic wywołanego z nowych formatek.
-
Po aktualizacji do 2023.2a nie ma możliwości wprowadzenia wartości do własnych pól dla pozycji dokumentu magazynowego.
-
Błąd rezerwacji w nowych formatkach.
-
Nie przenoszą się pola własne na dostawę.
-
Eksport danych do FK poprzez pliki - zły wpis o stawce vat ZW.
-
Handel nie eksportuje do pliku informacji o GTU.
- Brak aktualizacji informacji analitycznej na kopii dokumentu
Rozwiązanie:
W celu zainstalowania poprawki należy:
- Wykonać kopię bezpieczeństwa
- Wypakować pobrany TempFix
- Uruchomić plik Install.bat z prawami administratora
- Uruchomić plik Copy.bat z prawami administratora
- Wykonać skrypty SQL (*.sql) z katalogu Dodatki\StoredPrecedures:
- ForeignOrderWithAdvanceInvoiceExists.function.sql
- ReadSaleDocumentAsXML.proc.sql - Wykonać poniższe skrypty z katalogu Dodatki\StoredPrecedure gdy w bazie jest maksymalnie 10 wymiarów analitycznych.
- DimWorkFlow_HM_DP.sql
- DimWorkFlow_HM_MZ.sql
Jeżeli ilość wymiarów została zwiększona, wówczas proszę nie wgrywać skryptów DimWorkFlow_HM_DP.sql, DimWorkFlow_HM_MZ.sql. W takim przypadku proszę o kontakt z Działem Wsparcia Technicznego. - Uaktualnić raporty z katalogu Dodatki\Reports. Aby zaktualizować raporty proszę zapisać je w dowolnym katalogu na dysku ( nie na pulpicie), przykładowa ścieżka "C:\Raporty". Następnie proszę uruchomić program logując się jako Admin. W menu Kartoteki -> Raporty ->System proszę wykonać Raport "Aktualizacja Raportów Systemowych" wskazując pełną ścieżkę do nowych lub zaktualizowanych raportów.
Uwaga!
|
|
Pamiętaj! |
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________