Dotyczy produktów:
Symfonia 2023.2
Symfonia ERP 2023.2
Problem:
Podczas logowania do firmy pojawia się komunikat informujący o braku licencji:
Wskazanie bazy z licencją wielofirmową umożliwia zalogowanie do programu.
Ponowne logowanie ponownie wymusza wskazanie bazy z licencją wielofirmową.
Zmiana ustawień licencji w Administracja -> Licencje -> Zmień użycie licencji z opcji Lokalna na Wielofirmowa jest niemożliwa:
Rozwiązanie:
W celu wgrania poprawki wykonaj następujące czynności na stanowisku, na którym zainstalowany jest program Symfonia 2023.2; Symfonia ERP 2023.2.
- Wykonaj kopię bezpieczeństwa bazy danych.
- Zamknij program Symfonia 2023.2; Symfonia ERP 2023.2 na wszystkich stanowiskach.
- Pobierz plik TempFix_COM_23.21.2.0_Onlinelicencing znajdujący się poniżej, wybierając opcję Zapisz jako. Następnie rozpakuj za pomocą opcji Wypakuj bądź Wyodrębnij (dostępnej pod prawym przyciskiem myszy na pobranym pliku). Poprawka musi znajdować się lokalnie na maszynie, gdzie zainstalowana jest aplikacja, lokalizacja sieciowa może wpłynąć na błąd instalatora.
- Uruchom plik install.bat za pomocą prawego przycisku myszy, wybierz opcję Uruchom jako Administrator.
- Uruchom program Symfonia 2023.2; Symfonia ERP 2023.2.
Uruchomienie pliku .bat powinno zakończyć się poniższą informacją.
W przypadku problemów, należy zweryfikować wersję oprogramowania oraz posiadane uprawnienia.
_________________________________________________________________________________
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji
__________________________________________________________________________________