W sytuacji gdy użytkownik wysłał do KSeF fakturę na złego kontrahenta lub ze złym numerem NIP, to taka faktura trafi do przedsiębiorcy na którego wystawiono fakturę.
W związku z powyższym nie ma możliwości poprawy NIP na wysłanej fakturze. Jedynym rozwiązaniem tej sytuacji jest wystawienie faktury korygującej do zera dla niewłaściwego kontrahenta oraz wystawienie nowej właściwej faktury sprzedaży na prawidłowego przedsiębiorcę.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________