Aby zrobić inwentaryzację w programie Symfonia Handel, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1. Przejdź w kartotekę Towary.
Krok 2. Wybierz Operacje → Inwentaryzacja.
Krok 3. Utwórz arkusz inwentaryzacyjny klikając przycisk Nowy.
Krok 4. Wprowadź ustawienia nowego arkusza:
- Typ Inwentaryzacja utworzy ilościowy spis z natury. Inwentaryzacja wg dostaw utworzy spis z natury z podziałem na dostawy towarów.
- Pole data jest datą utworzenia arkusza.
- W polu magazyn wybierz ten, którego ma dotyczyć tworzony arkusz.
- Parametr twórz tylko dla towarów wybranych z listy utworzy arkusz wyłącznie dla zaznaczonych wcześniej towarów.
- Zaznaczając parametr uwzględniaj towary o stanie zerowym program utworzy arkusz dla wszystkich towarów.
- Możesz również utworzyć pusty arkusz i wprowadzać wybrane towary ręcznie.
Krok 5. Po skonfigurowaniu ustawień wybierz Utwórz.
Krok 6. W arkuszu wprowadzaj zmiany w kolumnie Stan ze spisu.
Krok 7. Zatwierdź arkusz przyciskiem Wykonaj operacje. Zgodnie z wyświetlonym komunikatem program utworzy w BUFORZE dokumenty magazynowe odpowiedniego typu (IN+, IN-).
Krok 8. Wystaw utworzone dokumenty magazynowe z bufora, aby zatwierdzić zmiany stanów magazynowych na stan ze spisu.
Ważne! |
Arkusz inwentaryzacyjny zapisze się automatycznie po kliknięciu przycisku Wykonaj operację. Możesz do niego wrócić w celu jego wydruku lub zmian. Pamiętaj, że każde ponowne wybranie opcji Wykonaj operację utworzy nowe dokumenty w buforze magazynowym nie uwzględniając wcześniej utworzonych dokumentów. |
Obejrzyj film instruktażowy: |
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji