W programie Symfonia R2Płatnik możesz wykonać archiwizację danych, która pozwoli Ci zapisać kopię bezpieczeństwa, do której jesteś w stanie powrócić, jeśli w programie wydarzą się nieoczekiwane problemy lub będziesz mieć awarię komputera.
Ważne! |
Jeśli opcja archiwizacji jest niedostępna, oznacza to, że użytkownik, na którym pracujesz, nie ma wystarczających praw do wykonania archiwizacji lub pracujesz na stacji roboczej i nie masz udostępnionej możliwości archiwizacji na tej maszynie. Aby włączyć archiwizację na stacji roboczej, zapoznaj się z instrukcją Archiwizacja na stacji roboczej |
Aby wykonać archiwizację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Z górnego paska menu wybierz Zbiory → Archiwizacja.
Krok 2: Zaznacz Dane ogóle i Dane firm, które chcesz zarchiwizować.
Krok 3: Jeśli chcesz usunąć dane firm, których obecnie nie archiwizujesz, zaznacz Usuń z archiwum niepotrzebne firmy.
Krok 4: Jeśli chcesz zabezpieczyć archiwum, wpisz hasło.
Ważne! |
Jeśli będziesz używać archiwum tylko do celów wewnętrznych, to zalecamy nie używać hasła. Nie zaznaczaj wtedy opcji Zapamiętaj hasło. W przypadku, gdy wykonujesz archiwum z hasłem, dobrze je zabezpiecz. |
Krok 5: W okienku plik archiwum wciśnij ... i wybierz, gdzie ma zapisać się plik archiwum.
Krok 6: Jeśli chcesz, aby nazwa archiwum zawierała datę i godzinę zapisu danych, zaznacz opcję Dołącz datę i czas do nazwy pliku archiwum.
Krok 7: Wciśnij przycisk Archiwizacja.
Więcej informacji o archiwizacji znajdziesz w instrukcji: Archiwum danych
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji