Dotyczy: |
|
I. Jeśli chcesz dodać nowego użytkownika, zmienić hasło lub dezaktywować już posiadanego, załóż zgłoszenie.
- Załóż zgłoszenie poprzez platformę eBOK zgodnie z instrukcją → Elektroniczne Wsparcie Techniczne
- Pamiętaj o wybraniu odpowiedniego produktu obsługiwanego przez Symfonię ERP w Chmurze z listy:
II. Opisz czynność jaką ma wykonać konsultant.
- Aktywacja nowego konta
- Przekaż niezbędne informacje: Imię, nazwisko, adres e-mail - nowego użytkownika.
- Zmiana hasła
- Przekaż login, imię i nazwisko, e-mail użytkownika którego dotyczy zmiana.
- Dezaktywacja konta
- Przekaż login użytkownika do dezaktywacji. (Dezaktywacja konta zwolni licencję użytkownika).
Ważne! |
Takiego zlecenia może dokonać jedynie Administrator biznesowy lub Administrator IT uwzględniony w zamówieniu usługi. |
__________________________________________________________________________________________________________
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji
__________________________________________________________________________________________________________