Dotyczy programów w wersji abonamentowej seria Standard oraz PRO od aktualizacji 10.10.9.
Począwszy od 18 kwietnia 2024 r. nastąpi zmiana w numeracji licencji. Obecny numer o układzie 000000 zostaje zastąpionym numerem o układzie R2P – 000000.
Poniżej przedstawiamy instrukcję krok po kroku, w jaki sposób należy zarejestrować nowy numer seryjny w progamach Symfonia R2Płatnik .
Wprowadzane zmiany, związane z integracją procesów obsługi usług, wiążą się ze zmianą posiadanego numeru seryjnego. Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem: |
Poniżej wideo instrukcja "Symfonia R2Płatnik. Rejestracja licencji SLS dla wersji jednofirmowej"
Po uruchomieniu programu i zalogowaniu się do niego użytkownikiem innym niż ADMIN, pojawi się następujący komunikat.
Serwer licencji przekaże informację o nowym numerze seryjnym dla naszego numeru NIP. W następnym kroku należy wylogować się z aplikacji i zalogować się użytkownikiem ADMIN.
Po zalogowaniu pojawi się informacja o możliwości zarejestrowania obecnej bazy danych.
Po zakończeniu procesu rejestracji pojawi się poniższa informacja o nadaniu nowego numeru seryjnego.
Proces rejestracji może potrwać kilka minut. Program może w tym czasie wyświetlać informację o tym, że licencja nie została jeszcze w pełni aktywowana. Na serwerze w Symfonia sp. z o.o. rejestrowana jest w tym czasie informacja o bazie danych, która korzysta z nowej licencji.
Nową licencję możemy sprawdzić w Pomoc -> Licencja.
W Menu Pomoc -> Rejestracja programu wyświetlane są dane NIP, Numer Klienta -nadany w systemie obsługi Symfonia sp. z o.o., Numer licencji oraz Identyfikator bazy danych.
Użytkownicy, którzy posiadają licencję wielofirmową, do obsługi wielu firm, korzystający z kilku osobnych baz danych instrukcja w poniższym linku: Zmiana numeru seryjnego w licencjach wieczystych wielofirmowych gdy mamy kilka odrębnych baz danych.
W przypadku gdy program Symfonia R2Płatnik nie ma możliwości połączenia się z internetem proces rejestracji można przeprowadzić według poniższej instrukcji.
Jak zarejestrować licencję w przypadku braku dostępu do Internetu
___________________________________________________________________________________
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji
___________________________________________________________________________________