Dotyczy produktów: Symfonia R2Płatnik w wersji 10.10.10 z dnia 13-05-2024
Problem:
Dla nowoprzyjętych pracowników, których umowa zaczyna się w trakcie miesiąca, nie można zrobić wpisu w ewidencji kosztów. Pokazuje się następujący błąd:
Obejście:
W umowie o pracę należy zmienić datę rozpoczęcia na pierwszy dzień miesiąca, wpisać koszty, a następnie zmienić datę rozpoczęcia umowy na faktyczną.
Modyfikacja artykułu: 01.07.2024 r.
Problem został rozwiązany w aktualizacji 10.10.11 z dnia 20.06.2024 r.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji