Dotyczy: |
|
W programie Symfonia R2Płatnik możesz przygotować zbiór dokumentów i oświadczeń dla nowo zatrudnionych pracowników. Dokumenty zebraliśmy w jeden raport - Pakiet startowy dla nowego pracownika.
W zestawie dokumentów znajdziesz najczęściej wykorzystywane oświadczenia dla nowego pracownika. Dzięki nim proces zatrudnienia jest bardziej uporządkowany i mniej czasochłonny. Dokumenty są łatwo dostępne, co przyspieszy procesy administracyjne i zmniejszy czas potrzebny na wyszukiwanie poszczególnych dokumentów.
Wygenerowane dokumenty możesz wydrukować, zapisać lub wysłać e-mailem do pracownika albo na inny dowolnie wskazany adres e-mail.
I. Lista dokumentów dostępnych w Pakiecie startowym dla nowego pracownika
- Pismo przewodnie
- Kwestionariusz osobowy pracownika
- Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją i procedurami
- Oświadczenie o zapoznaniu się z ryzykiem zawodowym
- Oświadczenie rodzica/opiekuna
- Oświadczenie do celów ubezpieczeń społecznych i podatkowych
- Oświadczenie podstawa opodatkowania
- Oświadczenie roczne ograniczenie podstawy wymiaru składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe
- Wniosek o zgłoszenie członków rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego
- Informacja dotycząca PPK
- Deklaracja o rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK
- PIT-2
- Oświadczenie pracownika o zapoznaniu z celami, zakresem i sposobem stosowania monitoringu wizyjnego
- Oświadczenie o przekazywaniu informacji drogą elektroniczną
- Oświadczenie- samochód prywatny do celów służbowych
- Zgoda na wykorzystanie wizerunku
- Upoważnienie do przetwarzanie danych osobowych
II. Oświadczenia z danymi pracownika
Aby wygenerować dokumenty z imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem pracownika, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Wypełnij Dane pracownika takie jak Imię, Nazwisko i Stanowisko.
Krok 2: Z górnego paska w oknie Pracownicy wybierz Wydruki → Pakiet startowy dla nowego pracownika.
Krok 3: Zaznacz za pomocą checkboxów dokumenty, które chcesz przygotować. Kliknij OK.
Ważne! | Okno wyboru Pakietu startowego dla nowego pracownika jest stałym elementem programu i nie możesz go edytować |
Krok 4: Wygenerowany dokument możesz wydrukować, zapisać lub wysłać e-mailem do pracownika.
III. Oświadczenia bez danych pracownika
Aby wygenerować oświadczenia do wypełnienia przez pracownika postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Wejdź w Raporty → Wzory dokumentów → Pakiet startowy dla nowego pracownika.
Krok 2: Zaznacz za pomocą checkboxów dokumenty, które chcesz przygotować. Kliknij OK.
Krok 3: Wygenerowany dokument możesz wydrukować, zapisać lub wysłać e-mailem do pracownika.
IV. Edycja dokumentów dostępnych w Pakiecie startowym
Dokumenty dostępne w ramach Pakietu startowego możesz edytować za pomocą mechanizmów dostępnych w oknie Ustawienia → Makiety dokumentów. Sposób modyfikacji makiet opisany jest w instrukcji obsługi Makiety dokumentów i Edytor makiet
Jeżeli chcesz dodać nowe oświadczenie dla pakietu startowego to po utworzeniu nowego raportu zmodyfikuj makietę Pakiet startowy dla nowego pracownika. Aby to zrobić dodaj we wzorze makiety odpowiednie powiązanie, określające kolejność prezentacji generowanych dokumentów.
Obejrzyj film instruktażowy: |
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji