Jeśli napotkasz problemy w trakcie [KIP] Aktualizacja z poziomu programu zaktualizuj program ręcznie zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1. Wykonaj kopię bezpieczeństwa wszystkich firm i zamknij programy Symfonii.
Krok 2. Przejdź na stronę pobierzprogram.symfonia.pl i pobierz odpowiednią wersję programu. W przypadku aktualizacji oprogramowania wybierz wersję bez silnika baz danych MS SQL.
Jeśli przeprowadzasz aktualizację ze starszej wersji programu zweryfikuj ścieżkę aktualizacji zgodnie z informacjami podanymi w Tabele aktualizacji
Krok 3. Uruchom pobrany plik instalatora i rozpocznij proces instalacji aktualizacji za pomocą przycisku Dalej.
Krok 4. Zaakceptuj postanowienia Umowy licencyjnej i kliknij przycisk Dalej.
Krok 5. Potwierdź folder docelowy plików programu za pomocą przycisku Dalej.
Krok 6. Potwierdź zamknięcie wszystkich programów Symfonii. Rozpocznij proces instalacji aktualizacji za pomocą przycisku Instaluj.
Krok 7. Jeśli aplikacje Symfonii nie zostały zamknięte program wyświetli komunikat z informacją o używanych plikach. Potwierdź wybór przyciskiem OK i kontynuuj instalację aktualizacji.
Krok 8. Jeśli instalator nie będzie w stanie zamknąć aplikacji Symfonii wyświetli komunikat z odpowiednią informacją. Zamknij aplikacje Symfonii i kontynuuj instalację aktualizacji przyciskiem OK.
Krok 9. Potwierdź zakończenie instalacji przyciskiem Zakończ.
Krok 10. W przypadku komunikatu informującego o konieczności ponownego uruchomienia systemu zapisz pracę i potwierdź ponowne uruchomienie przyciskiem Tak.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji