Dotyczy: |
|
I. Opis błędu
Jeśli z jakiegoś powodu edytujesz e-deklarację w dzienniku, w obecnej wersji występuje problem z zapisem wprowadzonych zmian.
Dokonane poprawki nie zapisują się w pliku do wysyłki mimo, że na podglądzie wydruku widać zmiany.
II. Rozwiązanie
W najbliższych dniach udostępnimy wersję programu Symfonia R2Płatnik, w której błąd zostanie naprawiony.
Poinformujemy o jej wydaniu.
III. Obejście
Aby zapisać edycję PIT-11, wejdź w Ustawienia → Środowisko → Inne w polu Sterownik karty wpisz cokolwiek np. xyz i zatwierdź OK.
Utwórz nową e-deklarację, ponownie dokonaj edycji. Wróć do Ustawienia → Środowisko → Inne w polu Sterownik karty usuń poprzedni wpis i zatwierdź OK. Podpisz i wyślij e-deklarację.
Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.
Modyfikacja 10.01.2025r.
Rozwiązanie problemu znajduje się w obecnie dostępnej wersji diagnostycznej programu 10.10.12 z dnia 09.01.2025r. Jak zrobić aktualizację diagnostyczną przeczytasz w artykule https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/articles/7498024636946--R2P-Aktualizacja-w-trybie-diagnostycznym
O wydaniu wersji oficjalnej poinformujemy w momencie wydania.
Modyfikacja artykułu: 17.01.2025 r.
Problem został rozwiązany w aktualizacji 10.10.16 z dnia 17.01.2025 r.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji