Raport Dane kadrowe pracowników pozwala na tworzenie potrzebnych zestawień na podstawie danych kadrowych pracowników. Możesz tworzyć własne zestawy, aby uzyskać zestawienie, którego potrzebujesz.
Np. potrzebne jest zestawienie pracowników zawierające numer PESEL, dział oraz stanowisko z umowy o pracę.
Krok 1. Tworzenie zestawu elementów w sekcji Dane pracownika
Z głównego paska narzędziowego programu wybierz okno Kartoteki/Zestawy
Rozwiń Pracownik- definicje, podświetl Dane pracownika i z menu kontekstowego pod prawym klawiszem myszy wybierz polecenie Nowy. Wpisz własną nazwę katalogu i wybierz przycisk Utwórz.
Zaznacz nowo utworzony katalog i w prawym górnym rogu wybierz przycisk [+]Dodaj, następnie w oknie elementów kadrowo-płacowych przejdź na zakładkę Kategorie, rozwiń Elementy kadrowe lub Elementy kadrowe zgrupowane. W przypadku elementów kadrowych zgrupowanych wyszukaj odpowiedni element, a następnie go rozwiń. Zaznacz atrybut, który chcesz dodać i potwierdź wybór przyciskiem Dodaj.
PESEL i Dział to proste elementy kadrowe, natomiast stanowisko to atrybut elementu kadrowego zgrupowanego Umowa o pracę.
Aby dodać PESEL i Dział rozwiń Elementy kadrowe, znajdź i dodaj kolejno PESEL i Dział.
Aby dodać Stanowisko, rozwiń Elementy kadrowe zgrupowane, znajdź i rozwiń Umowa o pracę, zaznacz Stanowisko i Dodaj.
|
Jeśli chcesz dodać element a nie wiesz w jakiej kategorii się znajduje, wybierz menu Funkcje\Kartoteki\Elementy, wyszukaj element po nazwie i edytuj go (z menu podręcznego wybierz polecenie Edycja lub dwuklik na nazwie). W oknie edycji elementu wybierz zakładkę Składnik, gdzie w typie elementu sprawdzisz do jakiej kategorii jest przyporządkowany. |
Krok 2. Podgląd zestawienia dla nowego zestawu elementów w oknie Pracownicy
Otwórz okno Pracownicy i wybierz pracowników, dla których chcesz przygotować zestawienie. Jeśli potrzebujesz zestawienia dla aktualnych pracowników etatowych wybierz Katalog pracowników, status Pracownicy etatowi i ustaw domyślnie bieżący okres podstawowy. Pod przyciskiem Pokaż więcej elementów kadrowych znajdziesz zestawy z sekcji Dane pracownika.
Wybierz swój zestaw.
W kolumnach po prawej stronie okna zostaną wyświetlone elementy z wybranego zestawu. Może je również sortować wg kolumny.
Krok 2. Wykonanie raportu Dane kadrowe pracowników dla własnego zestawu elementów
Wybierz pracowników, dla których potrzebujesz zestawienia, kliknij ikonę drukarki i z listy raportów wybierz raport Dane kadrowe pracowników. Zaznacz Wykonaj raport dla: grupy, a następnie przycisk Wykonaj.
|
Aby wykonać raport dla wszystkich pracowników, zaznacz Katalog pracowników i wybierz status Aktualni, a następnie po wybraniu raportu w sekcji Wykonaj raport dla: zaznacz grupy.
Aby wykonać raport dla jednego pracownika, zaznacz go w oknie Pracownicy, a następnie po wybraniu raportu w sekcji Wykonaj raport dla: zaznacz bieżącego. Aby wykonać raport dla wybranych pracowników zaznacz ich w oknie Pracownicy, a następnie po wybraniu raportu zostanie od wykonany dla pracowników zaznaczonych.
|
W oknie parametrów wydruku wybierz odpowiedni zakres dat, rozwiń zestaw składników i wybierz ten, który utworzyłeś i naciśnij przycisk OK. Można również wybrać zakres dat na ten sam dzień oraz zapisać wynik raportu dodatkowo do MS Excel.
Gotowe zestawienie wg zadanych ustawień:
Komentarze
Komentarze: 1
Jakie zestawu powinnam użyć żeby pokazały się informacje z zestawu :
Dane pracownik-rodzina-potomstwo.
Chała bym żeby tworzył się zestaw w którym będą informację jaki pracownik ile ma dzieci i wiek.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.