Dotyczy: |
|
I. Brak niektórych kont w Bilansie Otwarcia - przyczyna
Jeśli podczas wprowadzania Bilansu Otwarcia nie widzisz w nim wszystkich kont, pomimo, że konta te występują w planie kont danego roku obrotowego i są kontami bilansowymi postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1. Wejdź do menu Ustawienia → Plan kont i odszukaj konto księgowe, które nie występuje w Bilansie Otwarcia.
Krok 2. Sprawdź, czy konto jest oznaczone w planie kont jako konto bilansowe oraz, czy pod konto jest podpięta Kartoteka lub Słownik.
Krok 3. Podświetl ostatni poziom analityczny konta i kliknij przycisk Kartoteka. Sprawdź, czy w kartotece lub słowniku znajdują się poszczególne elementy.
Ważne! |
Jeśli pod konto w planie kont jest podpięta kartoteka lub słownik, w którym nie ma żadnego elementu program nie uwzględni takiego konta w Bilansie Otwarcia. Element kartoteki lub słownika jest jednocześnie numerem konta analitycznego. Dlatego, jeśli nie ma żadnego elementu w kartotece lub słowniku program nie jest w stanie prawidłowo wyświetlić struktury konta w Bilansie Otwarcia. |
II. Brak niektórych kont w Bilansie Otwarcia - rozwiązanie problemu
Jeśli w Bilansie Otwarcia nie występuje konto, które jest kontem bilansowym z podpiętą kartoteką lub słownikiem bez elementów i chcesz uzupełnić to konto w Bilansie Otwarcia, to dodaj poszczególne elementy do danej kartoteki lub słownika.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji