Aby na deklaracjach podatkowych prawidłowo pokazywały się dane urzędu skarbowego, dane urzędu powinny zostać uzupełnione z poziomu menu Kartoteki > Urzędy
|
W nowej bazie danych należy wprowadzić dane urzędu lub urzędów skarbowych, do których będą wysyłane deklaracje. Deklaracje podatkowe składane elektroniczne wymagają wprowadzenia e-kodu danego urzędu skarbowego w polu Kod urzędu skarbowego. |
Domyślnie w deklaracjach podatkowych pokazywane są dane urzędu skarbowego, który został wpisany do kartoteki urzędów z numerem 1.
Jeżeli w deklaracji podatkowej powinien być wskazany inny urząd skarbowy:
- wprowadź dane nowego urzędu skarbowego poprzez menu Kartoteki > Urzędy korzystając z opcji "+ Nowy urząd"
- otwórz deklarację, dla której chcesz wskazać inny urząd skarbowy, następnie za pomocą znaku strzałki znajdującej się w polu deklaracji określającym właściwy urząd skarbowy przejdź do okna kartoteki urzędów
- gdy program wyświetli okno kartoteki urzędów, podświetl urząd skarbowy, który powinien być wykazany na deklaracji i kliknij "Użyj"
Wybrany urząd skarbowy zostanie przeniesiony do deklaracji
Po zapisaniu deklaracji, w której został wskazany nowy urząd skarbowy
program podczas generowania nowych deklaracji podatkowych, za kolejne okresy sprawozdawcze podpowie domyślnie dane urzędu skarbowego, który został wskazany w ostatniej deklaracji
Jeżeli do urzędu skarbowego przesyłasz elektronicznie plik JPK zwróć również uwagę na urząd skarbowy, który został wskazany w parametrach generowania raportu JPK
Wybierz właściwy urząd skarbowy i zapisz jednolity plik kontrolny
Kod urzędu skarbowego wskazanego w parametrach generowania raportu JPK jest prezentowany po wywołaniu podglądu pliku w zakładce "Nagłówek"
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________