Dotyczy: |
|
I. Definiowanie faktury zakupu
Jeśli chcesz zdefiniować dokument za pomocą, którego wprowadzisz do programu transakcję zakupu postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1. Wejdź w menu Dokumenty → Definiowanie.
Krok 2. W oknie Definicje Dokumentów kliknij przycisk Dodaj.
Krok 3. Uzupełnij według własnych preferencji dane w wierszu Nazwa oraz Symbol dokumentu.
Krok 4. Wybierz Charakter dokumentu Faktura VAT zakup.
Krok 5. W wierszu Domyślny rejestr wybierz rejestr zakupu zdefiniowany zgodnie z instrukcją postępowania Definiowanie rejestru VAT dla operacji zakupu krajowego
Krok 6. Kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać definicję dokumentu.
II. Wprowadzanie dokumentu zakupu
Jeśli chcesz wprowadzić dokument za pomocą, którego zaewidencjonujesz w programie transakcję zakupu postępuj zgodnie z instrukcją Wprowadzanie dokumentu faktury zakupu
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji