Dla potrzeb ewidencji w księgach rachunkowych faktury zakupu, należy w programie zdefiniować dokument w oparciu o następujące parametry:
- Wejdź w Dokumenty > Definiowanie
- W oknie Definicje Dokumentów dodaj nowy typ dokumentu klikając Dodaj
- Wpisz nazwę i symbol dokumentu i ustaw poniższe parametry, a następnie kliknij Zapisz
- Charakter: Faktura VAT zakup
- Aktywny
- W polu Domyślny rejestr wskaż odpowiedni rejestr VAT.
Instrukcja definiowania rejestru dla zakupu krajowego jest dostępna tutaj:
[F50/FKF] Definiowanie rejestru VAT dla operacji zakupu krajowego
Instrukcja definiowania rejestru dla zakupu środków trwałych jest dostępna tutaj:
[F50/FKF] Definiowanie rejestru VAT dla operacji zakupu środków trwałych
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.