Przejdź do głównej zawartości

[KIP] Proces importu ZUS Z-3 do Platformy Usług Elektronicznych ZUS (PUE)

Komentarze

Komentarze: 3

  • Arleta Mroczkowska

    niestety program zawiera nieaktualny schemat Z-3  bowiem ZUS wprowadzil aktualizacje i nie można zaimportowac do platformy PUE - pojawia sie komunikat  :

    Wśród wczytywanych dokumentów są dokumenty niepoprawne:
    - nieprawidłowe dokumenty: 1 szt.

    Należy przeanalizować szczegółowe przypadki i podjąć decyzję o wczytaniu lub usunięciu z listy wymienionych plików:
    - dokumenty powielone po szczegółowej analizie mogą zostać wczytane do skrzynki dokumentów roboczych lub usunięte,
    - dokumenty z błędami merytorycznymi zostaną wczytane do skrzynki dokumentów roboczych - tam będzie je można poprawić,
    - dokumenty nieprawidłowe nie zostaną wczytane na PUE.

    0
  • Arleta Mroczkowska

    Szanowna Symfonio,

    zaktualizowałam Symfonia Kadry do wersji 2022.b - i nadal nie działa eksport Z-3 , Z-3a do EPUE nawet dla podmiotów prawnych - wszystko zrobiłam zgodnie z instrukcją i objaśnieniami otrzymanymi od Państwa i nadal nie można zaimportować - stacilam czas  i porażka.Sprzedajecie drogie produkty z błedami w podstawowych -często używanych deklaracjach.

    z poważaniem

    Arleta Mroczkowska

    0
  • Anna Kaczmarska

    Dziękujemy za komentarz.
    Dzięki zgłoszeniu częściowo problem został zdiagnozowany i szczegóły zamieściliśmy w tym artykule [KIP] ZUS Z-3 Problem z importem do PUE ZUS komunikat "dane z roli nie zgadzają się z danymi wnioskodawcy z dokumentu"
    Zdajemy sobie sprawę z tego, że może jeszcze występować problem  z firmą gdzie płatnik  składek to  osobami fizyczna. Dalej będziemy pracować nad analiza i skutecznym rozwiązaniem.
    Przepraszamy za utrudnienia.

    Na podstawie Pani wpisu utworzono zgłoszenie na platformie EBOK, gdzie poproszono o dodatkowe informacje.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.