Problem został rozwiązany. Więcej szczegółów w osobnym artykule.
Dotyczy produktów:
Symfonia ERP Finanse i Księgowość 2021.2
Opis problemu:
Obecnie trwają prace na platformie Między Firmami, może to znacząco wpłynąć na pracę programu. Szczególnie na czas logowania, wolne pobieranie dokumentów przez Connect. Zalecamy rozłączyć konfiguracje Między Firmami. Zgodnie z instrukcją przesłaną poniżej:
Rozwiązanie:
- Wykonaj kopię bezpieczeństwa bazy danych.
-
Zaloguj się do firmy użytkownikiem posiadającym uprawnienia administratora.
- Wybierz zakładkę Ustawienia - Konfiguracja współpracy - Współpraca z Connect
- Proszę usunąć konfigurację współpracy z serwisem Między Firmami.
Na czas rozłączenia połączenia zMiędzy Firmami, należy korzystać z importu specjalnego przez pliki, według instrukcji poniżej:
1. Po stronie systemu Obieg Dokumentów, należy zmienić sposób wymiany danych z FK:
2. Po zapisaniu danych w wybranym folderze, pliki należy zaczytać za pomocą importu specjalnego i szablonu:
Więcej informacji: https://pomoc.symfonia.pl/Help/fk/ERP/2021_2/10861
Opcjonalnym rozwiązaniem jest również utworzenie filtra za pomocą funkcjonalności wprowadzonej od wersji 2021.2 Po przejściu do zakładki Współpraca z Connect. Definiowanie filtrów dostępne jest tylko z widoku listy dokumentów do pobrania. Dodanie filtru który spowoduje wyświetlenie dokumentów sprzed przykładowo tygodnia również rozwiąże problemy.
