Informujemy, że nasi konsultanci udzielają pomocy wszystkim klientom, którzy posiadają jedną z gwarancji zawierających Wsparcie Techniczne.
Uruchomiliśmy dla Państwa stronę Elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu w serwisie eBOK Symfonia.
Strona umożliwia:
- Otwieranie nowych zgłoszeń pomocy technicznej
- Dodawanie nowych informacji do otwartych zgłoszeń
- Monitorowanie statusu otwartych zgłoszeń
- Przeglądanie historii zgłoszeń (filtrowanie, sortowanie)
Korzystając z serwisu elektronicznego Wsparcia Technicznego masz szybki dostęp do pomocy w dogodnym dla siebie momencie. W prosty sposób możesz dołączać dodatkowe załączniki, np. zrzuty ekranu, dodatkowe dane, itp. Załączniki, które dołączasz do zgłoszenia, po zapisaniu zgłoszenia są od razu dostępne dla konsultantów, co przyśpiesza i ułatwia diagnozę i rozwiązanie problemu.
Odpowiedź na zgłoszenie jest dostępna dla Ciebie od razu po jej zapisaniu przez konsultanta.
Nie masz konta w Symfonia eBOK? Sprawdź instrukcję i film Jak utworzyć konto w eBOK Symfonia
Możesz również zgłosić zapytanie bezpośrednio z programu Instrukcja zgłaszania problemów z programu Symfonia
Do analizy zgłoszenia chcesz dołączyć załączniki z danymi z programu? Sprawdź , na przykładzie programu Symfonia Kadry i Płace, Jak przygotować dane do analizy