Przygotowaliśmy rozwiązanie do problemów jakie pojawiały się przy nawiązanej współpracy z Connect w modułach Symfonia Finanse i Księgowość oraz Symfonia ERP Finanse Księgowość. Poprawka wpływa na czas logowania do aplikacji oraz ogólną wydajność współpracy.
W celu rozwiązania problemu:
1. Pobierz paczkę TempFix_Connect_20_07.zip (na dole strony)
2. Przejdź do katalogu z pobranym plikiem (CTRL + J)
3. Za pomocą prawego przycisku myszy, wybierz opcję Wyodrębnij lub skorzystaj z menadżera plików i opcji Wypakuj.
4. Zamknij aplikacje Symfonia.
5. Z utworzonego folderu TempFix_Connect_20_07 uruchom plik Install.bat jako administrator.
6. Czynność powtórz na każdym stanowisku, gdzie ustawione jest połączenie z Connect.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.