Wszystkie wygenerowane karty pracy widoczne są w module Czas pracy.
Moduł zbudowany jest z 3 widoków:
DZIENNY – w widoku wyświetlane są wszystkie karty pracy wygenerowane w danym dniu. Możemy tutaj korzystać z filtru po lewej stronie, aby zobaczyć takie karty. W tym miejscu możemy oprócz swoich kart pracy mieć podgląd również do kart innych pracowników pod warunkiem, że mamy dostęp do ich kalendarza.
MIESIĘCZNY – domyślnie w tym miejscu widzimy swój czas pracy oraz pracowników raportujących do nas. Jest to suma naszego czasu pracy z zadań. Klikając na poszczególny dzień możemy wygenerować zestawienie wszystkich kart wraz ze szczegółowymi informacjami w jakich godzinach było wykonywane zadanie oraz ile czas nam ono zajęło.
LISTA OBECNOŚCI – w tym widoku mamy miesięczny wgląd do listy obecności swojej oraz pracowników raportujących do nas, gdzie możemy rozróżnić czy pracownik był obecny, na urlopie, czy L4.
Kolor zielony – obecność
Kolor żółty – urlop wypoczynkowy
Kolor czerwony – L4
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.