Wybierając przycisk Korespondencja dla pism przychodzących otrzymujemy formularz jak na
zdjęciu poniżej:
Formularz zawiera pola:
• Nr ewidencyjny - Numer generowany automatycznie po zapisaniu dokumentu w
dzienniku.
• Nadawca - Pole typu wyszukiwarka. Wybieramy w nim - z listy kontrahentów - nadawcę
pisma.
• Kategoria - Wybranie pozycji z listy powoduje uzupełnienie pól: Przekaż do, Opis oraz
Typ zgodnie z definicją kategorii zdefiniowaną w Ustawieniach aplikacji.
• Dotyczy - Temat pisma
• Procedura - Wybór procedury definiującej obieg dokumentu. Na ten moment
nieobsługiwana opcja w systemie – brak zdefiniowanych procedur dla pism.
• Przekaż do - Z listy wybieramy pracownika, do którego ma być przekazany dokument po
zapisie formularza rejestracji.
• Data pisma - Data utworzenia pisma (widniejąca na nadesłanym dokumencie).
• Termin odpowiedzi – data oczekiwanej odpowiedzi na pismo.
• Znak pisma - Numer nadesłanego pisma (dotyczy głównie korespondencji urzędowej).
• Forma kontaktu - Informacja o tym, jak wpłynęło pismo.
• Nr „R-ki” –
• Uwagi - Miejsce na wpisanie dodatkowych informacji o piśmie.
• Uszkodzona przesyłka – informacja o uszkodzeniu przesyłki.
Do panelu Załączniki dodajemy skan dokumentu pisma poprzez przycisk Dodaj bądź poprzez
przeciągnięcie i upuszczenie dokumentu.
W lewym dolnym rogu znajduje się przycisk Następny dokument. Jego kliknięcie powoduje
zapisanie dokumentu i umożliwia rejestrację kolejnego (w tym samym dzienniku) bez ponownego
otwierania okna. Kliknięcie OK powoduje rejestrację i zamknięcie okna.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.