Po zalogowaniu do systemu każdy pracownik powinien poinformować z jakiego miejsca pracuje klikając jeden z przycisków – W BIURZE lub ZDALNIE. Kliknięcie przycisku automatycznie wpisuje informację na liście obecności wraz z godziną, o której została zaznaczona obecność wraz miejscem, z którego pracujemy (przypisana ikonka wskazuje na pracę zdalną, natomiast ikonka budynku z oknami informuje o pracy z biura).
Po kliknięciu przycisku obecności może być wymagane odświeżenie listy, aby pojawiła się informacja.
Lista obecności będzie przechowywać informacje o wszystkich pracownikach (użytkownikach systemu), dlatego też z tego poziomu będziemy widzieli kto jest obecny w danym dniu.
W przypadku, gdy pracownik zmieni lokalizację swojej pracy, np. pół dnia pracuje z firmy, a drugie pół z domu to może on kliknąć ponownie przycisk obecności zmieniając informację o lokalizacji.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.