Oprócz zaznaczania obecności, pracownicy mają możliwość generowania kart pracy do utworzonych zadań, dzięki czemu mają możliwość weryfikacji, ile czasu poświęcają na konkretne zadanie. Jeśli zadanie będzie przypisane do klienta oraz sprawy to możemy również zobaczyć, ile czas poświęcany na sprawy klienta miesięcznie.
Aby uruchomić czas pracy zadania, należy otworzyć zadanie, na którym chcemy pracować, a następnie kliknąć przycisk Play (zielony przycisk w kształcie trójkąta), który znajduje się w prawym górnym rogu.
Po kliknięciu przycisku, zostanie automatycznie uruchomiony stoper, który będzie naliczać czas poświęcony na zadanie.
Po zakończeniu zadania, należy pamiętać, żeby taki stoper wyłączyć. Po wyłączeniu pojawi się komunikat czy chcemy wygenerować kartę RCP, czyli kartę pracy.
Jeśli uruchomimy czas pracy na zadaniu i wyjdziemy z takiego zadania za pomocą przycisku „X” to nasz licznik będzie widoczny w lewym dolnym rogu i z tego poziomu będziemy mogli zatrzymać takie zadanie, gdy zakończymy prace. Również z tego poziomu będziemy mogli wejść do tego zadania klikając w jego nazwę.
Jeśli uruchomimy czas pracy na zadaniu i wylogujemy się z systemu bez jego zatrzymywania to wtedy czas pracy w dalszym ciągu, będzie naliczane i dopiero przy kolejnym zalogowaniu będziemy musieli pamiętać o wyłączeniu takiego stopera i zmodyfikowaniu ręcznie informacji o wygenerowanym czasie na naszej karcie pracy.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.