Dotyczy serwisu Głos Klienta.
Aby opublikować pomysł:
- Zaloguj się do serwisu zgodnie z instrukcją Jak zalogować się do serwisu Głos Klienta?
- Kliknij przycisk Nowy pomysł w prawym górnym rogu serwisu Głos Klienta.
- Wpisz Tytuł swojego pomysłu.
- Wprowadź w pole Szczegóły dokładny opis pomysłu, tak żeby inni użytkownicy serwisu oraz Analityk Głosu Klienta mogli łatwo zrozumieć czego pomysł dotyczy i jakie są Twoje oczekiwania.
- Użyj paska narzędzi, aby uzyskać opcje formatowania lub dodać łącza lub obrazy. Możesz dodać obraz o maksymalnym rozmiarze pliku 2 MB.
@wzmianki: jeśli chcesz wspomnieć o innym użytkowniku, wpisz „@”, a następnie co najmniej trzy pierwsze znaki jego aliasu lub nazwę użytkownika, jeśli użytkownik nie ma aliasu, a następnie wybierz użytkownika, którego chcesz dodać z listy menu autouzupełniania.
Na przykład, jeśli chcesz wspomnieć o Jan Kowalski, wpisz „@Jan”, a następnie wybierz Jan Kowalski. Wspomniany użytkownik jest automatycznie powiadamiany e-mailem o dodanym poście.
Uwaga: jeśli użytkownik nie przesłał jeszcze postu ani komentarza w społeczności, nie możesz używać @wzmianki.
- Wybierz Kategorię pomysłu, czyli obszar produktowy, którego Twój pomysł dotyczy.
- Następnie kliknij Wyślij.
Trzymamy kciuki, żeby Twój pomysł spodobał się innym użytkownikom, to zwiększy szansę na jego realizację.