Aby utworzyć polecenie przelewu elektronicznego w programie Symfonia ERP Kadry i Płace należy wykonać raport Przelewy z zaznaczonym parametrem Utwórz e-Przelew.
Dostęp do funkcjonalności e-przelewów zależy od wprowadzonej licencji. Użytkownik wykonujący przelewy elektroniczne powinien mieć nadane prawo Wykonywanie e-przelewów oraz posiadać dostęp do danego rachunku bankowego |
Przelewy należy wykonywać pod naliczeniu i zamknięciu okresów płacowych. W przeciwnym razie
istnieje ryzyko zmiany naliczeń.
W celu utworzenia polecenia przelewu elektronicznego dla pracownika wykonaj poniższe czynności:
1. W oknie Pracownicy wybierz pracowników oraz okres płacowy, dla których zostaną utworzone polecenia przelewu. Kolejno z menu Operacje na dole okna wybierz Generowanie przelewów.
2. W oknie przelewy:
•Wybierz okresy, za które tworzone będą przelewy
•Podaj datę wykonania przelewu
•Zaznacz pole Dla pracowników
•Zaznacz pole Utwórz e-Przelew
• Kliknij przycisk OK
3. W oknie Podaj wartości parametrów uzupełnij wymagane wartości dla parametrów przelewu i
kliknij przycisk Zastosuj
4. Jeśli zaznaczona została opcja Wybierz przelewy wyświetlone zostanie okno Wybór instancji
przelewów, w którym klikając ikonę można zdecydować, które przelewy mają zostać
utworzone, a które nie.
5. Zaznacz zlecenie lub grupę zleceń przelewów przeznaczonych do wysłania do banku
Kliknij przycisk Wyślij aby zapisać plik paczki przelewów. Status przelewów w programie zostanie
zmieniony na Wysłany.
Przygotowaną paczkę przelewów należy zaimportować we właściwym systemie bankowym
6. Możesz przejść do menu Funkcje/Kartoteki/e- przelewy i sprawdzić czy przy wygenerowanych przelewach są nadane numery paczek. Oznacza to, że przelew został już zapisany do pliku we wskazanej lokalizacji. Lokalizacje możesz sprawdzić w ustawieniach dla repozytorium dokumentów.
Szczegóły w instrukcji:
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.