Współdzielone konto pocztowe idealnie sprawdzi się np. w Biurze Obsługi Klienta. Jedną skrzynkę e-mail udostępniamy kilku pracownikom. Dzięki temu każdy z nich może zapoznać się z pocztą, a wolna osoba może zająć się załatwieniem zgłoszenia klienta i odpowiednio oznaczyć otrzymany e-mail jako przypisany do niej.
Aby ustawić konto jako współdzielone konieczne jest przejście do konfiguracji kont pocztowych i wybranie skrzynki z listy, a następnie skorzystanie z opcji Przekształć w konto współdzielone.
Aby skonfigurować ustawienia współdzielenia przejdź do Panelu sterowania i w sekcji Pozostałe ustawienia odnajdź Konta pocztowe współdzielone. Otwórz ustawienia wybranej skrzynki i w zakładce Opcje wybierz na jakim stanowisku ma się wykonywać Automatyczne archiwizowanie wiadomości e-mail. W zakładce uprawnieni zaznacz w lewej kolumnie pracowników, którzy mają uzyskać dostęp do współdzielonej skrzynki i za pomocą strzałki przenieś ich do prawej kolumny. Zostaniesz poproszony o potwierdzenie jakie uprawnienia mają posiadać pracownicy, którym udostępniasz konto pocztowe.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.