Coraz większą popularnością wśród Państwa cieszy się nasze wsparcie poprzez kanały elektroniczne: serwis eBOK, Centrum pomocy. Elastyczność tych rozwiązań, możliwość przesłania pytania w dowolnym czasie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez konieczności oczekiwania w kolejce telefonicznej sprawia, że coraz chętniej sięgają Państwo po te formy kontaktu. Jednocześnie liczba kontaktów telefonicznych, zwłaszcza w godzinach porannych i popołudniowych, spada.
Naszym celem jest dostarczanie rozwiązań, tam gdzie są one najbardziej potrzebne, szybciej i skuteczniej, jednocześnie wykorzystując nowe technologie oraz dostępne zasoby. Po analizie ruchu telefonicznego jaki trafia do nas w ciągu dnia, jak i analizie zgłoszeń elektronicznych, z dniem 1 listopada 2021 wprowadzamy zmianę w zakresie dostępności naszych linii telefonicznych we wszystkich zespołach obsługowych.
Od 1 listopada 2021 roku nasze linie telefoniczne będą dostępne w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 16:00. W godzinach 8:00 – 9:00 oraz 16:00-17:00 będziemy obsługiwali wyłącznie zgłoszenia przesłane kanałami elektronicznymi.
Wierzymy, że wprowadzona zmiana pozwoli nam efektywniej pracować, a Państwu otrzymywać szybciej skuteczne rozwiązania.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.