Odpowiedź
Jeśli chcesz dodać elementy do listy płac przejdź do okna Kartoteki\Zestawy elementów. Dostęp jest również z menu Funkcje\Kartoteki\Zestawy elementów.
1. W oknie Zestawy elementów rozwiń Pracownik – definicje, a następnie Listy płac.
2. Zaznacz listę płac, do której chcesz dodać nowy element i po prawej stronie okna wybierz przycisk [+]Dodaj.
3. W oknie Dodawanie elementów kadrowo-płacowych wybierz zakładkę Kategorie i rozwiń Naliczenia.
4. Znajdź element ulga dla klasy średniej, zaznacz go i Dodaj. Zamknij okno dodawania elementów.
Element ulga dla klasy średniej został dodany jako ostatnia pozycja. Możesz przeciągnąć go w inne miejsce przytrzymując lewy przycisk myszy lub korzystając ze strzałek kierunkowych.
|
Zestawy elementów dla list płac są wykorzystywane również do wydruku pasków dla pracowników oraz podsumowania wynagrodzeń. |
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.