Problem:
Podczas edycji formy płatności pojawia się komunikat "Nieprawidłowa lub nie ustawiona wartość atrybutu „typKSeF”.
Przyczyna:
Od wersji 2022.2a i wprowadzenia obsługi KSeF, na liście form płatności pojawiła się dodatkowa kolumna "Typ KSeF".
Rozwiązanie:
Dodanie nowej formy płatności bądź edycja już istniejącej wymaga teraz ustawienia także rodzaju płatności dla KSeF w nowo dodanej kolumnie.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________