Coraz większą popularnością wśród Państwa cieszy się nasze wsparcie poprzez kanały elektroniczne. Elastyczność tych rozwiązań, możliwość przesłania pytania w dowolnym czasie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez konieczności oczekiwania w kolejce telefonicznej sprawia, że coraz chętniej sięgają Państwo po te formy kontaktu. Jednocześnie liczba kontaktów telefonicznych, zwłaszcza w godzinach porannych i popołudniowych, spada.
Naszym celem jest dostarczanie rozwiązań, tam gdzie są one najbardziej potrzebne, szybciej i skuteczniej, jednocześnie wykorzystując nowe technologie oraz dostępne zasoby. Analizując ruch telefoniczny jaki trafia do nas w ciągu dnia oraz zgłoszenia elektroniczne, chcemy od 1 października 2022 ujednolicić wsparcie we wszystkich zespołach obsługowych Symfonii.
Od 1 października 2022 roku nasze linie telefoniczne będą dostępne w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 16:00. W godzinach 8:00 – 9:00 oraz 16:00-17:00 będziemy obsługiwali wyłącznie zgłoszenia przesłane kanałami elektronicznymi.
Wierzymy, że wprowadzona zmiana pozwoli nam efektywniej pracować, a Państwu otrzymywać szybciej skuteczne rozwiązania.