Od dnia 5 października 2022 dla użytkowników programów R2Płatnik i R2Firma. został udostępniony nowy system rejestracji zgłoszeń serwisowych.
Wszystkie nowe zgłoszenia serwisowe należy zakładać na portalu Centrum Pomocy Symfonia link do strony: wsparcie.symfonia.pl
Jeśli zarejestrowali już Państwo konto w nowym systemie rejestracji zgłoszeń, prosimy o przejście do logowania: Zaloguj się
Jeśli nie macie Państwo jeszcze konta w nowym systemie rejestracji zgłoszeń proszę postąpić wg tych instrukcji, które przeprowadzą przez ten proces „krok po kroku”.
- Założenie konta w nowym systemie obsługi zgłoszeń na stronie wsparcie.symfonia.pl,
Więcej informacji… - Założenie nowej sprawy serwisowej.Więcej informacji…
- Podgląd historii spraw:
a. Aby zobaczyć zgłoszenia założone po 4 października 2022, należy zalogować się na stronie wsparcie.symfonia.pl, kliknąć na "awatar" w prawym górnym rogu strony, a następnie wybrać opcję "Moje zgłoszenia":
Poniżej nagranie z webinarium na temat powyższych zmian, gdzie zostały zaprezentowane poszczególne obszary:
1. Proces zarejestrowania konta na portalu Centrum Pomocy Symfonia
2. Tworzenie i przeglądanie zgłoszeń.
3. Wyszukanie artykułów w Centrum Pomocy Symfonia
Nagranie webinarium z 05.10.2022: System rejestracji zgłoszeń on-line. Centrum Pomocy Symfonia:
Odpowiedzi na pytania, które pojawiły się podczas spotkania:
Pytanie nr 1: Czy zgłoszenie, które zostało rozwiązane jest po jakimś czasie usuwane z listy zgłoszeń?
Nie. Zgłoszenia w systemie można dowolnie przeglądać i filtrować po statusie otwarte, oczekujące lub zamknięte. Zgłoszenie nie są usuwane z systemu.
Pytanie nr 2: Czy istnieje możliwość kontynuowania zgłoszenia po jego zamknięciu?
Tak istnieje taka możliwość. W każdym zgłoszeniu nawet zamkniętym jest możliwość dodania dalszej konwersacji, co powoduje otwarcie zgłoszenia.
Pytanie nr 3: Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź od momentu otworzenia sprawy?
W celu ostatecznego rozwiązania problemu czasami będą potrzebne dodatkowe informacje albo dłuższa analiza wtedy odpowiedź może się pojawić za kilka dni. Pierwsza odpowiedź na zgłoszenie powinna się pojawić w ciągu jednego, dwóch dni roboczych.
Pytanie nr 4: Jak można znaleźć klucz do programu R2P aby móc się zalogować na portal online.reset2.pl?
Z poziomu przejścia z programu R2, gdzie jest wprowadzona licencja jest możliwość przejścia na serwis online, gdzie jest się już od razu zalogowanym do tego serwisu.. Na tym serwisie istnieje możliwość sprawdzenia osób kontaktowych oraz przejście do rejestracji konta na stronie wsparcie.symfonia.pl
Jeżeli użytkownik nie posiada jeszcze klucza do licencji dla programu z linii R2 to należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. Jeżeli użytkownik potrzebuje hasło do programu to może uzyskać hasło jednorazowe w Dziale Wsparcia Klienta.
Pytanie nr 5: Jestem partnerem i po zalogowaniu na stronie wsparcie.symfonia.pl nie widzę wszystkich swoich klientów, na których mógłbym utworzyć zgłoszenie w serwisie online.
Pierwsza lista w formularzu rejestracji zgłoszenia to lista firm pod którymi użytkownik z danym adresem e-mail jest osobą kontaktową podaną wcześniej w serwisie online.reset2.pl
Na obecną chwilę można dodać partnera jako osobę kontaktową pod klientem i wtedy partner będzie mógł założyć zgłoszenie w imieniu klienta, jednak nie jest to zalecane.
W przyszłości jest planowane dodania pod partnerami poszczególnych produktów, aby partner R2, mógł zgłosić incydent we własnym imieniu. Wtedy proces będzie wygładzać w ten sposób, że partner zakłada zgłoszenie na siebie. Partner ma podpięte pod swoją firmą produkty, które wdraża. Analizujemy możliwość dodania produktów R2 pod partnerami R2.
Pytanie nr 6: kto ma możliwość rejestracji konta na portalu Centrum Pomocy Symfonia?
Każdy klient ma taką możliwość, należy tylko uprzednio wcześniej uzupełnić lub sprawdzić dane osoby kontaktowej w Panelu Klienta R2 w sekcji "Moje dane".Więcej informacji...
Pytanie nr 7: Czy dalej będzie istniała możliwość przesłania bazy danych do weryfikacji w celu rozwiązania problemu?
Tak. Bazę danych będzie można przesłać na przykład za pomocą dodania załącznika bezpośrednio na stronie Centrum Pomocy Symfonia w otwartym zgłoszeniu.. Istnieje tez możliwość przekazania bazy danych za pomocą linku, który wygeneruje i prześle konsultant, więcej informacji w tej instrukcji: [R2P] Przesyłanie kopii bezpieczeństwa baz danych do Symfonii Generowany link za pomocą, którego jest przesyłana baza danych to strona firmy SendSafely z którą Symfonia ma podpisaną umowę na usługę przesyłania dużych plików do naszego systemu obsługi zgłoszeń.
Przesłanie bazy danych za pośrednictwem tego narzędzia oznacza akceptację warunków wykonania usługi oraz warunki dotyczące powierzenia oraz przetwarzania danych osobowych przez firmę Symfonia, zgodnie Regulaminem powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________