Dotyczy produktów: R2Płatnik 10
W głównym menu programu w zakładce Okna -> Rejestry jest dostępna biblioteka rejestrów list płac. Każdy rejestr posiada własną numerację oraz służy do późniejszego grupowania list płac. Rejestry są przypisane do konkretnej firmy. W każdej następnej wprowadzanej firmie utworzy się tylko rejestr osobowy, następne należy uzupełnić w miarę potrzeb.
Aby dodać nowy rejestr należy nacisnąć przycisk dodania .
Aby edytować obecny rejestr należy nacisnąć przycisk poprawy .
Nowy rejestr należy nazwać według własnych potrzeb.
Układ numeru - szablon numeru listy płac należącej do danego rejestru, standardowo #/RR, gdzie # oznacza kolejny numer listy, RR - rok z daty określonej w polu: Rok i miesiąc numeracji wg, dodatkowo z tej daty można podstawić: RRRR – 4-cyfrowy rok, MM - numer miesiąca; oprócz podanych symboli w układzie numeru możemy używać dowolnych znaków, np. #/ZUS/RRRR
![]() |
Pamiętaj! Każdy rejestr powinien mieć inny układ numeru by uniknąć sytuacji, gdzie dwie listy będą miały taki sam numer. |
Pierwszy, W roku - numer kolejnej listy z danego rejestru w danym roku
Rok i miesiąc numeracji wg - na podstawie wybranej daty podstawiane będą symbole (RRRR, RR, MM) związane z datą w układzie numeru:
• Daty kartoteki - miesiąc i rok, za który lista wchodzi do kartoteki wynagrodzeń
• Okresu wynagrodzeń - końcowa data okresu wynagrodzeń listy
• Daty wypłaty - data dochodów, czyli miesiąc i rok, za który lista wchodzi do kartoteki dochodowej
Numeracja miesięczna - standardowa numeracja w obrębie roku może zostać zmieniona na numerację w obrębie miesiąca (ma sens tylko wtedy, gdy w układzie numeru mamy MM)
Aktywny - jeśli zaznaczymy, rejestr pojawi się w wyborze rejestrów przy tworzeniu list płac.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________