Dotyczy produktów: R2Płatnik 10
W głównym menu programu wybieramy ikonę Rachunki bankowe . Uzupełniamy dane dla Rachunek 1 i Rachunek 2 o numery kont bankowych na jakie pracownik ma dostać przelewy.
Następnie wchodzimy w Aktualne zatrudnienie wybieramy zakładkę Przelewy.
W zależności od tego, z którego konta ma być stała kwota przelewana tam wpisujemy wartość, a obok zaznaczamy gdzie ma iść reszta kwoty z wypłaty np. tak jak na powyższym obrazku stała jest na rachunek 2, a reszta wypłaty na rachunek 1.
|
Pamiętaj!
Zlecenia stałe realizowane są tylko z tych list, które w definicji (menu Definicje -Definicje list płac na zakładce Pozycja) mają ustawioną opcję Lista podstawowa.
|
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________