Dotyczy produktów: Symfonia Obieg Dokumentów
Problem:
Wole działanie Symfonia Obieg Dokumentów
Rozwiązanie
W celu rozwiązania problemu należy zmienić ustawienia przeglądarki z której korzystamy, poniżej przykłady ustawień dla poszczególnych przeglądarek:
Google Chrome
1. W przypadku Google Chrome przechodzimy do ustawień.
2. Rozwijamy ustawienia zaawansowane.
3. Zjeżdżamy na sam dół, a następnie zaznaczamy „Użyj akceleracji sprzętowej, gdy jest dostępna”.
|
W przypadku wolnej pracy:
|
Modyfikacja artykułów
Czasami artykuł wymaga zmiany lub modyfikacji treści. Ważne jest to, aby klienci wiedzieli co się zmieniło.
na końcu artykułu, który został zmieniony dopiszcie:
Zmiany w artykule:
data zmiany - co się zmieniło (czy zmiana treści, czy zmiana załącznika, itp.)
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________