Dotyczy produktu:
Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość 2023.e
Problem:
Błędne wyliczanie podstawy dla ubezpieczenia zdrowotnego.
Rozwiązanie:
W celu rozwiązania problemu należy zainstalować poprawkę dostępną na dole strony. Zawiera ona zmiany dotyczące wyliczania podstawy składki zdrowotnej. Dodatkowo przychody z remanentów będą zwiększać podstawę składki zdrowotnej od 2023 roku, natomiast w roku 2022 nie będą jej powiększać.
Zalecane jest zachowanie oryginalnego pliku MKP.EXE w razie konieczności powrotu do standardowego działania programu.
Plik MKP.EXE należy umieścić w miejscu instalacji programu.
W celu wgrania poprawki wykonaj następujące czynności:
Poniższe kroki należy przeprowadzić na wszystkich stanowiskach z Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość 2023.e.
- Zamknij program Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość na wszystkich stanowiskach.
Pamiętaj!
Przed zastosowaniem zmian zrób kopię pliku MKP.exe w katalogu gdzie jest zainstalowany program Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość. Przygotowanie kopii opisaliśmy w kroku 2 poniżej.
- Zrób kopię pliku MKP.exe w katalogu gdzie jest zainstalowany program Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość. Aby wykonać kopię wejdź do katalogu z zainstalowanym programem Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość 2023.e poprzez prawy przycisk myszy "Otwórz lokalizacje pliku"
- Znajdź plik MKP.exe i nadaj nową nazwę MKP_kopia.exe.
- Pobierz plik MKP.exe znajdujący się na dole instrukcji. Kliknięcie na MKP.exe spowoduje rozpoczęcie pobierania.
- Pobrany plik MKP.exe będzie dostępny w katalogu POBRANE, aby przejść do katalogu pobranie należy wejść w Ten Komputer -> POBRANE
- Pobrany plik exe skopiuj do katalogu z zainstalowanym programem Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość 2023.e.
- Uruchom program Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość 2023.e.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________