Dotyczy produktów: Symfonia Asystent
Problem:
Nie wczytują się pliki JPK w programie Symfonia Asystent. W momencie kiedy w programie Asystent przechodzimy do zarządzania plikami JPK, wybieramy ustawienia i filtry nie pokazują się żadne pliki, a proces zatrzymuje się na 1%
Rozwiązanie
W celu rozwiązania należy zainstalować poprawkę TempFix_ACC_2023.1_20230522.zip dostępną do pobrania poniżej.
- Wykonaj kopię bezpieczeństwa bazy danych.
- Zamknij program Symfonia Asystent na wszystkich stanowiskach.
- Pobierz fix TempFix_ACC_2023.1_20230522.zip znajdujący się poniżej, wybierając opcję Zapisz jako.
- Następnie wypakuj plik TempFix_ACC_2023.1_20230522.zip na pulpit
- W celu zainstalowania poprawki należy uruchomić plik Install.bat jako administrator
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________