Odpowiedź
Standardowo na zakładce Pracownik/ Dane są prezentowane cztery grupy danych: Dane podstawowe, Bilans, Benefity oraz Ważne terminy. W programie istnieje możliwość dodania nowej grupy danych lub zmiany, jakie dane są prezentowane w poszczególnych grupach.
W celu modyfikacji wyświetlanych danych na zakładce Pracownik z menu wybierz Funkcje / Ustawienia. Następnie rozwiń katalog Dane do wyświetlania i wybierz Dane pracownika.
W tym oknie jest możliwość definiowania danych, jakie są prezentowane na zakładce Pracownik / Dane
Wyświetlaj element – przełącza aktywność wyświetlania elementu. Pierwsze przełączenie stanu pola wymaga trzech kliknięć myszy.
Grupa – grupa, w której element zostanie zaprezentowany.
Wyświetlana nazwa – nazwa wiersza, w którym prezentowana będzie wartość przypisanego elementu kadrowego.
Dodanie nowego elementu kadrowego w grupie:
Aby dodać nowy element kadrowy do grupy, np. dodanie do grupy Dane podstawowe elementu Drugie imię pracownika:
- Wybierz ikonę zielonego plusa , wprowadź nazwę i dodaj element kadrowy.
- Następnie w oknie edycji wybierz ikonę i wybierz odpowiedni element.
- Zamknij i Zapisz zmiany.
Zmiana kolejności wyświetlania elementów:
Aby zmienić kolejność prezentowanych elementów należy przeciągnąć dany element kursorem myszki i zapisać zmiany.
Dodanie nowej grupy:
Aby dodać całkowicie nową grupę np. Rachunki bankowe należy dodać nowy element w słowniku Dane pracownika grupy. W tym celu:
- Z menu wybierz Funkcje / Kartoteki / Słowniki.
- Wybierz słownik Dane pracownika grupy.
- Dodaj nowy element, wprowadź jego nazwę, zaznacz opcję Pokaż nagłówek i Zapisz.
- W oknie Dane pracowników podczas dodawania nowego elementu będzie możliwość wybrania nowej utworzonej grupy.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności