Problem:
Z pracownikiem została zakończona umowa cywilnoprawna. Podczas przenoszenia pracownika do archiwum występuje komunikat:
Przyczyna:
Pracownik ma w Danych kadrowych otwartą transakcję dotyczącą umowy cywilnoprawnej lub potrącenia od netto.
Rozwiązanie:
1. Przejdź do Danych kadrowych pracownika i zweryfikuj Zestawy z katalogu Umowy:
2. Zweryfikuj Zestawy Alimenty, Kary pieniężne oraz Potrącenia z katalogu Wynagrodzenia/Rozliczenia/Potrącenia od netto:
3. Ikona otwartej książki przy nazwie umowy lub potrącenia oznacza, że transakcja jest otwarta.
W celu jej zamknięcia wybierz prawym przyciskiem myszy opcję Zamknij transakcję.
4. Przenieś pracownika do archiwum: KIP] Przeniesienie pracownika zwolnionego do archiwum
____________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności