Poprawianie błędów, aktualizowanie danych i uzupełnianie brakujących informacji o kontrahentach pozwala utrzymać kompletne i zgodne z rzeczywistością dane, co ułatwi ci dalszą pracę w systemie. Najprostszym sposobem edycji tych informacji jest skorzystanie z modułu Klienci.
Edytowanie dodanego klienta do systemu
Krok 1. Uruchom moduł Klienci na pasku nawigacyjnym aplikacji.
Krok 2. Wybierz klienta, którego chcesz edytować.
Krok 3. W górnym pasku naciśnij przycisk Edytuj.
Krok 4. Żeby zapisać edytowane dane, naciśnij przycisk OK.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji