Jeśli podczas pracy z programem pojawią się pytania dotyczące jego obsługi, zajrzyj do dokumentacji: Symfonia eDokumenty. Znajdziesz tam szczegółowe opisy oraz instrukcje, które mogą pomóc rozwiązać problem samodzielnie. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, zgłoś problem poprzez Elektroniczne Wsparcie Techniczne Produktu na platformie eBOK.
Zgłaszając problem podaj jak najwięcej informacji, które ułatwią jego weryfikację. Aby zgłoszenie zostało szybko i skutecznie obsłużone, należy uzupełnić pola w formularzu zgodnie z poniższymi wskazówkami:
1. Nazwa firmy - z rozwijanej listy wybierz nazwę swojej firmy.
2. Produkt - wybierz produkt, którego dotyczy zgłoszenie (np. eDokumenty, eBiuro, KSeF).
3. Uprawnienie do wsparcia (opcjonalne) - uzupełniane jest automatycznie.
4. Wersja produktu - wpisz dokładną wersję używanego produktu.
Pola „Temat” i „Opis” to kluczowe elementy każdego zgłoszenia – to na ich podstawie pracownicy działu wsparcia będą analizować i diagnozować zgłaszany problem. Im precyzyjniej i czytelniej zostaną uzupełnione, tym szybciej możliwa będzie reakcja i rozwiązanie.
Opisując problem dotyczący systemu Symfonia eDokumenty, skorzystaj z poniższego schematu opisu zgłoszenia:
1. PODSUMOWANIE: wprowadź krótki opis zgłoszenia, który jasno określi problem. Zacznij od nazwy modułu w kwadratowych nawiasach [].
2. OPIS: w tej sekcji szczegółowo opisz występujący problem, wypełnij poniższe pola.
2.1. Dodatkowy opis (opcjonalne): dowolne informacje, które pozwolą przybliżyć kontekst zgłaszanego problemu
2.2. Środowisko, na którym wystąpił błąd (opcjonalne): jeśli błąd jest u konkretnego klienta na produkcji, podaj Numer/Nazwę tenanta oraz ID konkretnego obiektu (dokument, sprawa, itd.)
2.3. Specyficzna konfiguracja (opcjonalne): uzupełnij, jeżeli odtworzenie błędu jest związane z jakimś konkretnym przypadkiem, który wymaga zmian w konfiguracji lub ustawieniach systemu
2.4. Kroki reprodukcji (wymagane): lista kroków odtworzenia błędu lub filmik pokazujący jak go odtworzyć
2.5. Rzeczywisty rezultat (wymagane): informacja co dzieje się w systemie po wykonaniu kroków reprodukcji
2.6. Oczekiwany rezultat (wymagane): informacja co powinno wydarzyć się w systemie po wykonaniu kroków reprodukcji.
Instrukcja jak znaleźć Numer/Nazwę tenanta jest w artykule: Gdzie znaleźć Numer/Nazwę tenanta systemu Symfonia eDokumenty