Strona Elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu jest dostępna w serwisie eBOK Symfonia.
Możliwości strony Elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu
Zgłoszenie pytania przez stronę Elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu
Podgląd statusu zgłoszenia na stronie Elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu
Podgląd pozostałych zgłoszeń na stronie Elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu
Możliwości strony Elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu
Strona umożliwia:
- Otwieranie nowych zgłoszeń pomocy technicznej.
- Dodawanie informacji do otwartych zgłoszeń.
- Monitorowanie statusu zgłoszeń.
- Przeglądanie historii zgłoszeń.
Korzystanie z serwisu Elektronicznego Wsparcia Technicznego umożliwia szybki dostęp do pomocy w dogodnym momencie. W prosty sposób można założyć nowe zgłoszenie, uzupełnić istniejące zgłoszenie o dodatkowe informacje, takie jak zrzuty ekranu lub pliki z logami programu oraz odpowiedzieć na pytania Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu. Informacje dołączone do zgłoszenia są dostępne natychmiast po ich zapisaniu. Proces ten ułatwia diagnozę i przyśpiesza rozwiązanie problemu.
Zgłoszenie pytania przez stronę Elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu
2. Następnie użyć przycisku Przejdź do strony elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu.
2. W oknie Nowe zgłoszenie należy uzupełnić wszystkie wymagane pola, zaczynając od wybrania nazwy firmy z rozwijanego menu.
Podgląd statusu zgłoszenia na stronie Elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu
Podgląd pozostałych zgłoszeń na stronie Elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu
Dostęp do otwartych zgłoszeń jest możliwy po kliknięciu na ikonę postaci i wybraniu z rozwijanego menu opcji Moje zgłoszenia.
Zakończenie zgłoszenia przez osobę zgłaszającą
___________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________